Kariéra a volná pracovní místa

Staňte se členem či členkou našeho týmu.

V Charter Advisory a její dceřiné společnosti Gemini Wings se věnujeme zprostředkování a organizování letů private jety i dopravními letadly pro 4–300 cestujících, zajišťujeme také leteckou nákladní přepravu. Jsme letečtí brokeři, odborníci v letecké dopravě, kteří zajistí jakékoliv letadlo přesně podle požadavků a přání našich klientů. Našim klientům přinášíme flexibilitu, optimalizaci času a prvotřídní zážitek, díky osobnímu a kreativnímu přístupu.

Již 10 let poskytujeme klientům pocit absolutní jistoty a důvěry, náš závazek přesahuje pouhé zajištění letu. Snažíme se, aby cestování soukromými letadly bylo dostupnější, udržitelnější a cenově přijatelnější, díky vyššímu využití letadel prostřednictvím odborného personálu a budování win-win vztahu mezi vlastníky, provozovateli a zákazníky letadel. Naším cílem je být s klientem na každém kroku. Od dohledu nad průběhem letu, po zajištění doplňkových služeb a včasné informování o všech důležitých detailech.

Kariéra v charter advisory

CO DĚLÁME
 

Čemu se náš tým věnuje

  • příprava cenových nabídek šitých na míru dle požadavků klienta (okamžité řešení požadavku, vyjednávání cen, příprava a zaslání kalkulací, rezervace u provozovatele letadla)
  • shrnutí a stanovení detailů letu, koordinace doplňkových služeb k letům 

  • monitoring průběhu letů a poskytování informací o pohybu v reálném čase, návrh řešení při změnách
  • komunikace s klienty a dodavateli v oblasti letecké dopravy, vyhledávání nových obchodních příležitostí, s ohledem na business cíle společnosti
  • administrativní činnost, objednávky, vystavování faktur, smluv, evidence letů
  • aktualizace souvisejících databází a softwarů spojená s vyhodnocením letů

NĚCO NAVÍC
 

Zaměstnanecké benefity

  • ​práce v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • pružná pracovní doba

  • motivační finanční ohodnocení
  • atraktivní služební cesty
  • stravenky
  • cafeterie
  • teambuildingové akce
  • možnost seberealizace
  • přátelské pracovní prostředí v mladém kolektivu
Práce v charter advisory

VOLNÁ MÍSTA
 

Koho aktuálně hledáme 

FLIGHT CONSULTANT

Aktuálně hledáme Flight Consultanta/ku, který/á se vezme na starost komunikaci a budování vztahů s našimi klienty a dodavateli.

CO TĚ U NÁS ČEKÁ:

  • Plánování a organizace letů pro VIP klientelu.
  • Komunikace a budování vztahů s klienty a dodavateli v oblasti letecké dopravy.
  • Péče a zodpovědnost za svěřenou část zakázek privátních letů.
  • Spolupráce na cenotvorbě svěřených zakázek.
  • Spolupráce na rozvoji a zastřešení svěřených doplňkových služeb.
  • Nabití znalostí na trhu privátního létání a v leteckých systémech.

    Více do detailu:
  • Monitorování spokojenosti klientů, včetně zpětné vazby s cílem neustálého zlepšování nabízených služeb.
  • Poskytování podpory klientům před, během a po letu, aby vždy měli jistotu, že jejich požadavky budou splněny.
  • Řešení problémů a nečekaných situací s dodavatelem služeb či operátorem (např. změny itineráře, technické problémy). Vše mít pod kontrolou Ti pomůže v práci.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

  • Nenecháš se na první dobrou odbít a nechybí Ti obchodní dravost.
  • Jsi trochu analytik/čka, prodejce a velmi dobrý logistik a organizátor/ka, který/á myslí i na zadní kolečka, a je vždy o krok napřed.
  • Jsi administrativně důsledný pragmatik/čka. Samostatnost a systematičnost je zapotřebí, i když se budeš mít o koho opřít.
  • Časovou flexibilitu, rozložení směn na krátký a dlouhý týden. (včetně práce o víkendu)
  • Pro klientský přístup je pro tebe samozřejmostí. Empatie, pokora a pochopení klienta za každé situace.
  • Nové věci jsou pro tebe výzvou nikoliv obavou. Máš optimistický a produktivní postoj ke změnám a zlepšením.
  • Rád/a se učíš a rychle vstřebáváš informace.
  • Máš chuť si vydělat peníze a víš, že je zapotřebí být aktivní a iniciativní.
  • Znalost německého a anglického jazyka na pokročilé úrovni.
  • Velmi dobrá znalost s MS Office.
  • 2-3 roky zkušeností z administrativních pozic, z oblasti salesu či klientských služeb.
  • Zkušenosti z civilního či privátního letectví jsou VÝHODOU nikoliv PODMÍNKOU.

CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT OD NÁS:

  • Motivační finanční ohodnocení.
  • Přátelský kolektiv, vstřícná a podporující firemní kultura.
  • Kanceláře přímo naproti 3 Terminálu – Letiště Václava Havla.
  • Nástup ihned nebo dohodou.

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:

  • Požadované vzdělání: Bakalářské
  • Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
  • Benefity: Mobilní telefon, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)

SENIOR SALES EXECUTIVE

Aktuálně hledáme Senior Sales Execuite který/á má kuráž objevovat nové obchodní příležitosti pro oblast privátních i skupinových letů.

CO TĚ U NÁS ČEKÁ:

  • Budování a udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími klienty a dodavateli v oblasti privátní letecké dopravy.
  • Aktivní navazování a vyhledávání nových obchodních příležitostí s ohledem na business cíle společnosti.
  • B2B / B2C obchod.
  • Významná část pracovní náplně je práce v terénu = aktivní obchod.
  • Péče a zodpovědnost za svěřenou část zakázek privátních letů, od A do Z.
  • Spolupráce na cenotvorbě svěřených zakázek.
  • Spolupráce na rozvoji a zastřešení svěřených doplňkových služeb.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

  • SŠ nebo VŠ obchodní, dopravní výhodou.
  • Pozice vyžaduje přirozenou rozvážnost a dravost, která Vám pomůže najít nové obchodní příležitosti.
  • Obchodní duch a zájem o oblast Business Development & Sales v oblasti letectví.
  • Zkušenosti s prodejem služeb na B2B / B2C úrovni minimálně 2-3 roky, v oblasti letectví výhodou.
  • Know how jak přistupovat k prémiovému produktu.
  • Charismatické a reprezentativní vystupování je nezbytností.
  • Analytické schopnosti pro nastavení procesů a vyhodnocování výsledků.
  • Znalost ČJ na úrovní rodilého mluvčího, AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni.
  • Časová flexibilita a ochota cestovat.

CO MŮŽETE OČEKÁVAT OD NÁS:

  • Rozumné nároky na zapracování v prvních měsících. Víme, že úspěch se neděje ze dne na den, proto máme realistická očekávání na výkon.
  • Nebudete v tom sám/a, DNA firmy je podpůrné, nezdravá interní rivalita je nám cizí.
  • Motivační platové ohodnocení a k němu motivující ohodnocení výkonu vázané na množství získaných nových klientů.
  • Přátelská uvolněná firemní kultura.
  • Kanceláře přímo naproti Terminálu 3 - Letiště Václava Havla.
  • Nástup ihned nebo dohodou.

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:

  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
  • Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
  • Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)

Zaujala vás některá z volných pracovních pozic? Pošlete nám své CV a motivační dopis na
hr@charteradvisory.cz. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.