Kariéra a volná pracovní místa
Staňte se členem či členkou našeho týmu.
V Charter Advisory a její dceřiné společnosti Gemini Wings se věnujeme zprostředkování a organizování letů private jety i dopravními letadly pro 4–300 cestujících, zajišťujeme také leteckou nákladní přepravu. Jsme letečtí brokeři, odborníci v letecké dopravě, kteří zajistí jakékoliv letadlo přesně podle požadavků a přání našich klientů. Našim klientům přinášíme flexibilitu, optimalizaci času a prvotřídní zážitek, díky osobnímu a kreativnímu přístupu.
Již 10 let poskytujeme klientům pocit absolutní jistoty a důvěry, náš závazek přesahuje pouhé zajištění letu. Snažíme se, aby cestování soukromými letadly bylo dostupnější, udržitelnější a cenově přijatelnější, díky vyššímu využití letadel prostřednictvím odborného personálu a budování win-win vztahu mezi vlastníky, provozovateli a zákazníky letadel. Naším cílem je být s klientem na každém kroku. Od dohledu nad průběhem letu, po zajištění doplňkových služeb a včasné informování o všech důležitých detailech.
CO DĚLÁME
Čemu se náš tým věnuje
- příprava cenových nabídek šitých na míru dle požadavků klienta (okamžité řešení požadavku, vyjednávání cen, příprava a zaslání kalkulací, rezervace u provozovatele letadla)
-
shrnutí a stanovení detailů letu, koordinace doplňkových služeb k letům
- monitoring průběhu letů a poskytování informací o pohybu v reálném čase, návrh řešení při změnách
- komunikace s klienty a dodavateli v oblasti letecké dopravy, vyhledávání nových obchodních příležitostí, s ohledem na business cíle společnosti
- administrativní činnost, objednávky, vystavování faktur, smluv, evidence letů
- aktualizace souvisejících databází a softwarů spojená s vyhodnocením letů
NĚCO NAVÍC
Zaměstnanecké benefity
- práce v dynamicky se rozvíjející společnosti
-
pružná pracovní doba
- motivační finanční ohodnocení
- atraktivní služební cesty
- stravenky
- cafeterie
- teambuildingové akce
- možnost seberealizace
- přátelské pracovní prostředí v mladém kolektivu
VOLNÁ MÍSTA
Koho aktuálně hledáme
FLIGHT CONSULTANT
Aktuálně hledáme Flight Consultanta/ku, který/á se vezme na starost komunikaci a budování vztahů s našimi klienty a dodavateli.
CO TĚ U NÁS ČEKÁ:
- Plánování a organizace letů pro VIP klientelu.
- Komunikace a budování vztahů s klienty a dodavateli v oblasti letecké dopravy.
- Péče a zodpovědnost za svěřenou část zakázek privátních letů.
- Spolupráce na cenotvorbě svěřených zakázek.
- Spolupráce na rozvoji a zastřešení svěřených doplňkových služeb.
- Nabití znalostí na trhu privátního létání a v leteckých systémech.
Více do detailu: - Monitorování spokojenosti klientů, včetně zpětné vazby s cílem neustálého zlepšování nabízených služeb.
- Poskytování podpory klientům před, během a po letu, aby vždy měli jistotu, že jejich požadavky budou splněny.
- Řešení problémů a nečekaných situací s dodavatelem služeb či operátorem (např. změny itineráře, technické problémy). Vše mít pod kontrolou Ti pomůže v práci.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME:
- Nenecháš se na první dobrou odbít a nechybí Ti obchodní dravost.
- Jsi trochu analytik/čka, prodejce a velmi dobrý logistik a organizátor/ka, který/á myslí i na zadní kolečka, a je vždy o krok napřed.
- Jsi administrativně důsledný pragmatik/čka. Samostatnost a systematičnost je zapotřebí, i když se budeš mít o koho opřít.
- Časovou flexibilitu, rozložení směn na krátký a dlouhý týden. (včetně práce o víkendu)
- Pro klientský přístup je pro tebe samozřejmostí. Empatie, pokora a pochopení klienta za každé situace.
- Nové věci jsou pro tebe výzvou nikoliv obavou. Máš optimistický a produktivní postoj ke změnám a zlepšením.
- Rád/a se učíš a rychle vstřebáváš informace.
- Máš chuť si vydělat peníze a víš, že je zapotřebí být aktivní a iniciativní.
- Znalost německého a anglického jazyka na pokročilé úrovni.
- Velmi dobrá znalost s MS Office.
- 2-3 roky zkušeností z administrativních pozic, z oblasti salesu či klientských služeb.
- Zkušenosti z civilního či privátního letectví jsou VÝHODOU nikoliv PODMÍNKOU.
CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT OD NÁS:
- Motivační finanční ohodnocení.
- Přátelský kolektiv, vstřícná a podporující firemní kultura.
- Kanceláře přímo naproti 3 Terminálu – Letiště Václava Havla.
- Nástup ihned nebo dohodou.
DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:
- Požadované vzdělání: Bakalářské
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
- Benefity: Mobilní telefon, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
SENIOR SALES EXECUTIVE
Aktuálně hledáme Senior Sales Execuite který/á má kuráž objevovat nové obchodní příležitosti pro oblast privátních i skupinových letů.
CO TĚ U NÁS ČEKÁ:
- Budování a udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími klienty a dodavateli v oblasti privátní letecké dopravy.
- Aktivní navazování a vyhledávání nových obchodních příležitostí s ohledem na business cíle společnosti.
- B2B / B2C obchod.
- Významná část pracovní náplně je práce v terénu = aktivní obchod.
- Péče a zodpovědnost za svěřenou část zakázek privátních letů, od A do Z.
- Spolupráce na cenotvorbě svěřených zakázek.
- Spolupráce na rozvoji a zastřešení svěřených doplňkových služeb.
CO OD TEBE OČEKÁVÁME:
- SŠ nebo VŠ obchodní, dopravní výhodou.
- Pozice vyžaduje přirozenou rozvážnost a dravost, která Vám pomůže najít nové obchodní příležitosti.
- Obchodní duch a zájem o oblast Business Development & Sales v oblasti letectví.
- Zkušenosti s prodejem služeb na B2B / B2C úrovni minimálně 2-3 roky, v oblasti letectví výhodou.
- Know how jak přistupovat k prémiovému produktu.
- Charismatické a reprezentativní vystupování je nezbytností.
- Analytické schopnosti pro nastavení procesů a vyhodnocování výsledků.
- Znalost ČJ na úrovní rodilého mluvčího, AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni.
- Časová flexibilita a ochota cestovat.
CO MŮŽETE OČEKÁVAT OD NÁS:
- Rozumné nároky na zapracování v prvních měsících. Víme, že úspěch se neděje ze dne na den, proto máme realistická očekávání na výkon.
- Nebudete v tom sám/a, DNA firmy je podpůrné, nezdravá interní rivalita je nám cizí.
- Motivační platové ohodnocení a k němu motivující ohodnocení výkonu vázané na množství získaných nových klientů.
- Přátelská uvolněná firemní kultura.
- Kanceláře přímo naproti Terminálu 3 - Letiště Václava Havla.
- Nástup ihned nebo dohodou.
DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE:
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
- Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)